Reading Time: < 1 minut

Nou lansatul Flight Delay & Cancellation Index a analizat peste 60.000 de zboruri pentru a găsi care companii aeriene și aeroporturi sunt cele mai susceptibile de a provoca perturbări ale pasagerilor. Rezultatele includ:

• Jin Air este compania aeriană cu cele mai multe întârzieri
• Shenzhen Airlines are cea mai mare întârziere medie
• Air Arabia este compania cu cele mai multe anulări
• Este probabil ca pasagerii să sufere întârzieri ale zborurilorde la Aeroportul Internațional Dubai
• Este foarte probabil ca pasagerii să ajungă târziu la Aeroportul Internațional Gimpo

Compania aeriană care s-a dovedit a avea cele mai multe întârzieri este Jin Air, 85,48% dintre zborurile lor au fost întârziate în perioada analizată.

Compania aeriană cu cel mai lung timp mediu de întârziere este Shenzhen Airlines, care a înregistrat un timp mediu de întârziere de 30,29 minute, peste 50% din zborurile lor întâmpinând o întârziere.

Air Arabia a fost compania aeriană care a înregistrat cel mai mare număr de anulări, cu un uimitor procent de 91,63% din zborurile lor anulate în perioada analizată.

Între timp, Aeroportul Internațional Dubai este punctul de plecare în care pasagerii sunt cel mai susceptibili să întâmpine o întârziere, iar Aeroportul Internațional Gimpo din Coreea de Sud este aeroportul în care zborurile cel mai probabil ajung târziu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here