Reading Time: < 1 minut

Ed Bastian, CEO-ul Delta, a declarat într-un e-mail către angajați că cere clienților și angajaților să poarte măști pentru a reduce transmiterea noului coronavirus. Purtătorul de cuvânt al companiei, Morgan Durrant, a declarat că Delta a anunțat cerința de purtare a măștii în aprilie.

Bastian a declarat în septembrie că compania a interzis 350 de pasageri în acea lună, 240 la sfârșitul lunii august și 100 pe 22 iulie, pentru refuzul de a urma protocoalele privind purtarea măștii.

Aplicarea măsurii este una dintre mai multe politici de siguranță împotrivă COVID-19. Alte protocoale includ blocarea scaunelor din terminale și avioane pentru distanțarea socială, utilizarea pulverizatoarelor electrostatice înainte de zbor și oferirea de șervețele de dezinfectare pasagerilor.

Delta este una dintre cele două mari companii aeriene din SUA care vor bloca scaunele de mijloc în avioane pentru restul anului 2020. Alaskan Airlines a anunțat joi că și-a extins politica de blocare a scaunelor de mijloc până pe 6 ianuarie 2021.

Pe măsură ce cazurile de coronavirus din SUA continuă să crească, multe companii s-au străduit să determine clienții să respecte protocoalele de purtare a măștii. Angajații de la mai multe firme importante din SUA au raportat hărțuire și violență îndreptată împotriva lor atunci când au cerut cumpărătorilor să poarte o mască.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here