Reading Time: 2 minute

Este uman să vrei să știi ce spun oamenii despre tine. Și poate că nu o știți – dar echipajul de cabină are iPad-uri pline de informații despre voi.

Lista informațiilor despre pasageri (PIL) și sistemele Passenger au început ca o modalitate pentru echipajul de cabină de a identifica pasagerii cu o conexiune strânsă și de a-i ajuta să facă rezervări în timp ce sunt încă la jumătatea zborului. Astăzi, echipajul de cabină poate vedea o mulțime de date despre fiecare pasager din cabină. Sistemul fiecărei companii aeriene afișează informații diferite, dar există unele informații care au devenit standard în industrie pentru a fi transmise echipajului.

„Pot folosi harta scaunelor pentru a vedea că, dacă există locuri goale, le pot valorifica mai bine, poate pentru clienții cu mobilitate redusă”, a declarat pentru Independent directorul serviciului de cabină British Airways, Sally Kennedy. „Cu iPad pot fi pro-activ în loc de reactiv.”

În timp ce echipajul de cabină nu poate vedea cât ați plătit pentru biletul dvs., ei pot vedea dacă sunteți un pasager frecvent al companiei aeriane și, dacă da, statutul dvs. „Chiar ieri, un iPad al echipajului din zborul meu British Airways a alertat echipa că m-am recalificat pentru statutul de Gold Club British Airways și am câștigat 2500 de mile”, a scris Gilbert Ott de la God Save the Points. „Am primit un mesaj de felicitări și, înainte de decolare, am primit o interacțiune personalizată frumoasă, mulțumindu-mi pentru loialitatea mea.”

Alte companii aeriene, cum ar fi United, utilizează sistemul pentru a urmări satisfacția clienților. Dacă pasagerii completează un sondaj de satisfacție după zbor, echipajul de cabină poate vedea istoricul ultimelor cinci zboruri. Dacă un pasager a raportat în mod constant frustrarea față de serviciu, The Sun spune că însoțitorii de zbor vor fi informați. De multe ori vor încerca să facă tot posibilul să „recâștige” pasagerul cu gesturi de bunăvoință.

Echipajul de cabină ar putea folosi datele salvate ale companiei aeriene pentru a vă dori o zi de naștere fericită, pentru a felicita un cuplu pentru aniversarea lor sau chiar pentru a vă aminti că, în general, luați un pahar de vin alb la decolare.

Experiența clientului devine din ce în ce mai personală la bordul aeronavei. Chiar și sistemele de divertisment din zbor sunt din ce în ce mai personalizabile. Anul trecut, Singapore Airlines a introdus un nou sistem de divertisment în zbor, care ar permite pasagerilor să preia filme de unde au rămas în ultimul lor zbor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here