Reading Time: < 1 minut

Dacă v-ați conectat vreodată online pentru a lăsa o recenzie pentru un hotel, o companie aeriană sau un restaurant, probabil că nu ați crezut că vor exista repercusiuni – la urma urmei, pentru asta sunt platformele de recenzii online. Cu toate acestea, în Thailanda nu este atât de simplu. Un oaspete american care era nemulțumit de serviciul pe care l-a primit la un resort a fost arestat și a stat două zile în închisoare pentru defăimare criminală.

Wesley Barnes, un cetățean american care locuiește și lucrează în Thailanda, a vizitat Sea View Resort Koh Chang de pe insula Koh Chang, și a lăsat recenzii negative pe TripAdvisor și Google pe care hotelul le-a considerat nedrepte. În imposibilitatea de a ajunge la Barnes și de a-l împiedica să posteze recenzii negative, au sunat la poliție și au depus o plângere în baza legii defăimării penale a națiunii.

Potrivit resortului, Barnes a afectat în mod nejustificat reputația hotelului. Colonelul Thanapon Taemsara din poliția din Koh Chang a declarat pentru AFP „Proprietarul stațiunii Sea View a depus o plângere potrivit căreia inculpatul a postat recenzii neloiale despre hotelul său pe site-ul TripAdvisor.”

Recenziile au fost postate la începutul acestei veri după ce Barnes a vizitat stațiunea și s-a certat cu un membru al personalului pentru o taxă de “desfacere a sticlei” de 15 USD. Barnes își adusese propria sticlă de gin la restaurant.

„Am ales să depunem o reclamație pentru a servi drept factor de descurajare”, a spus hotelul, „deoarece am înțeles că poate continua să scrie recenzii negative săptămână după săptămână pentru viitorul previzibil.”

Barnes se confruntă cu o amendă maximă de 6.300 dolari și cu o pedeapsă de doi ani de închisoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here