Reading Time: 2 minute

În aceste zile, în loc să ne luam pașapoartele și să urcăm într-un avion, cel mai bun mod de a ne conecta în siguranță cu o destinație este să luăm telecomenzile și să ne așezam comod pe canapele. Iar acum, o companie de turism dorește să plătească unei persoane norocoase 1.000 de dolari pentru a viziona filme care trezesc dorul de ducă și pentru a lua notițe despre detalii.

Site-ul de călătorie Upgradeed Points caută pe cineva care să vizioneze nouă filme care sunt „amplasate în locuri inspirate” sau spun „povestea unei călătorii”, conform site-ului său. Persoana selectată va avea la dispoziție o lună pentru a completa o foaie de lucru separată pentru fiecare film și, de asemenea, pentru a-și documenta experiența pe Facebook și Twitter.

Filmele selectate includ „ „Under the Tuscan Sun,” „Eat, Pray, Love,” „Raiders of the Lost Ark,” „National Lampoon’s Vacation,” „Out of Africa,” „Catch Me If You Can,” „Midnight în Paris, „The Italian Job” (versiunea 2003), și „Murder on the Orient Express” (versiunea 2017).

Candidații ar trebui să aibă o „adevărată dragoste pentru călătorii și explorare”, „o dragoste pentru cinematografie” și „atenție la detalii … pentru a identifica cele mai bune locații în care este setat filmul”. Solicitanții trebuie, de asemenea, să fie cetățeni americani, cu vârsta de 18 ani sau mai mult, să poată viziona cele nouă filme, precum și remake-urile lor în intervalul de timp dat și să fie activi pe rețelele sociale. În schimb, vor primi 1.000 USD și un card cadou Amazon pentru a închiria filmele necesare.

Pentru a fi luați în considerare, solicitanții trebuie să completeze un formular până pe 4 decembrie 2020 și să-și arate „entuziasmul pentru călătorii” prin răspunsuri la întrebări, inclusiv prima destinație de călătorie post-pandemică, călătoria de top din toate timpurile, filmul favorit care i-a trezit dorul de ducă, și ceea ce le face persoana potrivită pentru funcție. O persoană va fi selectată în termen de trei zile de la data încheierii concursului.

Alte companii au folosit, de asemenea, această perioadă de pandemie pentru a încuraja vizionarea mai multor filme și seriale prin concursuri similare. Înainte de aceasta, CableTV.com plătea oamenilor 2.000 de dolari pentru a-și urmări spectacolele și filmele preferate și 1.000 de dolari pentru a viziona filme de groază. Între timp, EDsmart a plătit oamenilor 1.000 de dolari pentru a viziona filme Star Wars și Harry Potter, TakeSpruce a oferit 1.000 de dolari pentru a viziona filme cu câini Disney, Overheard on Conference Calls a acordat 1.000 de dolari pentru a viziona The Office online cu prietenii și Magellan a oferit 2.020 de dolari pentru a viziona documentare despre liderii mondiali.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here