Reading Time: 2 minute

Skyscanner lansează un instrument de vizualizare a datelor în sectorul aviației, care continuă să se recupereze în urma blocajelor cauzate de Covid-19.

Noul instrument – parte a ofertei Travel Insight a companiei – combină datele extinse de căutare a zborurilor Skyscanner la nivel mondial, cu evenimentele cheie Covid-19 și anunțuri ale guvernelor din mai multe țări.

Acesta își propune să ajute firmele din sectorul turismului să identifice tendințele și să ia decizii strategice pentru viitor.

Datele de căutare a zborurilor sunt afișate într-o interfață simplă și intuitivă care arată volumul căutărilor din 2020.

Căutările sunt indexate cu volumul cel mai mare dintr-o anumită perioadă de timp și pot fi ușor comparate cu volumele din 2019.

În comparație cu alte surse de date privind aviația, datele de căutare a zborurilor pot oferi o perspectivă de neegalat în ceea ce privește intenția timpurie și schimbarea comportamentelor călătorilor.

„Pe măsură ce peisajul de călătorie se schimbă fundamental, colaborarea și inovația nu au fost niciodată mai importante pentru a asigura un traseu durabil spre recuperare.

„Asta aducem pe piață cu acest nou instrument, cel mai recent din suita noastră de produse Travel Insight”, a comentat Michael Docherty, director de date la Skyscanner.

„Înțelegerea tendințelor cererii și posibilitatea de a planifica în consecință va ajuta, fără îndoială, companiile aeriene și alte organizații să își execute strategiile de recuperare cu un efect și eficiență mai mari”.

„Continuăm să investim în inovația datelor și ne propunem să introducem și mai multe produse care să ajute partenerii noștri la sfârșitul acestui an.”

Travel Insight oferă o perspectivă cuprinzătoare a performanței actuale a pieței aviației, a tendințelor și a perspectivelor asupra modului în care organizațiile se pot optimiza față de concurenții lor.

Acesta analizează comportamentul a milioane de utilizatori Skyscanner pentru a dezvălui locurile în care oamenii caută să călătorească în următoarele 12 luni, permițând companiilor aeriene și altor companii să răspundă rapid la schimbările pieței, să înțeleagă tendințele emergente și să optimizeze sau să planifice noi rute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here